Kompanija Lidl je i ove godine podržala žene preduzetnice akcijom pod nazivom “Snažne. Hrabre. Važne.” Lidl aktivno radi na afirmaciji ženskog preduzetništva, a sve sa ciljem da žene koje ponosno stoje iza svojih brendova dobiju šansu da svoje proizvode plasiraju široj publici i predstave se celoj Srbiji, nauče kako funkcionišu veliki sistemi, a u krajnjoj liniji – dobiju podršku koja im često nedostaje, vetar u leđa i priliku za dalji razvoj.
Drugu godinu za redom, ja kao predstavnik male porodične firme, dobila sam priliku da svoj proizvod stavim na rafove Lidl prodavnica širom Srbije. Illusion GINfinity od ponedeljka 2. oktobra moguće je pronaći u svim Lidl porodavnicama u zemlji.
Šta to znači meni, kao preduzetnici? Nemerljivo mnogo. Žene su u mojoj oblasti poslovanja retkost. Upravo usled toga, često nisu shvaćene ozbiljno, bez obzira na znanje, iskustvo ili zalaganje. Često se preko ramena žene, traži muškarac koji stoji iza nje i (kako se očekuje) suflira. Lidl mi je dao priliku da stanem iza svog brenda, koji jeste žestoko alkoholno piće i ponosno kažem – ja sam ga napravila. Naravno, podrška kreće iz kuće, i nikada nije zanemarljiva.
Prepoznatljivost brenda je nešto na čemu neumorno radim godinama. Illusion je ovim dobio priliku kakvu ne dobija svako, i sad kad je ljudima na dohvat ruke dokazuje se pre svega svojim kvalitetom, ali i dizajnom i privlačnošću. Kako je ovo druga godina za redom kako se pojavljuje na policama svetski poznatog maloprodajnog lanca, neki su ga već sa velikim uzbuđenjem i čekali.
Hvala kompaniji Lidl na pruženoj šansi.